محل تبلیغات شما
مرکز تماس هوشمند با BMS
راه اندازی مرکز تماس هوشمند با BMS یکی از خدمات قابل ارائه در مرکز سخت افزار ایران است. در این سیستم، مرکز تماس مجموعه شما با سیستم BMS یا سیستم مدیریت هوشمند ساختمان یکپارچه شده و تحولی نوین در ارتباطات هوشمند آن ایجاد می گردد. BMS که مخفف Building management system است، به مجموعه سخت افزارها و نرم افزارهایی گفته می شود که به منظور مانیتورینگ و کنترل یکپارچه قسمت های مهم و حیاتی در ساختمان نصب می گردند.

این نرم افزارها با توجه به برنامه های تعریف شده، به صورت هوشمند و همانند یک انسان، درون ساختمان را مدیریت می کنند. مدیریت نور، حرارت، بو، کنترل لوازم الکترونیکی و غیره در این سیستم امکان پذیر است. یکی از کارهایی که می توان از طریق BMS آن را مدیریت کرد مرکز تماس یکپارچه می باشد. با یکپارچه سازی سیستم تلفنی ویپ و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، می توانید تماس های ورودی و خروجی را به صورت هوشمند مدیریت کنید. این کار به دست متخصصان مرکز سخت افزار ایران انجام می شود و یکی از خدمات این مرکز به شمار می رود. در ادامه با این سرویس بیشتر آشنا می شویم.

مرکز تماس هوشمند با BMS
راه اندازی مرکز تماس هوشمند با BMS
واقعیت این است که یکپارچه سازی مرکز تماس هوشمند با سیستم مدیریت هوشمند، مستم برنامه نویسی و طراحی ماژول های یکپارچه سازی تماس ها می باشد. به عبارت دیگر برای آنکه بتوان تماس های سازمان را از طریق BMS مدیریت و کنترل کرد باید برنامه ها و نرم افزارهای ویژه در این زمینه طراحی گردد.

کارشناسان مرکز سخت افزار ایران به واسطه تجربه چندین ساله در امر طراحی شبکه، تمامی تجهیزات و نرم افزارهای لازم را برای راه اندازی این سرویس فراهم می کنند. راه اندازی مرکز تماس هوشمند با BMS شما را از امکانات متنوعی درخصوص ارتباطات تلفنی برخوردار می کند و می توانید بدون نیاز به حضور در ساختمان، تماس های خود را مدیریت و کنترل کنید.


مزایای مرکز تماس هوشمند با BMS
مرکز تماس هوشمند، سیستمی جذاب و کاربردی است که وظیفه مدیریت و برنامه ریزی کلیه تماس های شرکت یا موسسه شما را انجام می دهد. این سیستم امکانات زیادی در راستای کاهش هزینه های شرکت، بهبود خدمات به مشتریان، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، برندینگ، مدیریت کارکنان و پرسنل سازمان، ارتباطات داخلی درون سازمانی، ایجاد کنفرانس های صوتی و تصویری و ده ها قابلیت ویژه و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزایای قابل توجه در خصوص راه اندازی مرکز تماس هوشمند با BMS می توان به مواردی همچون اپراتور خودکار برای پاسخگویی به تماس ها، اطلاع رسانی هوشمند به مشتریان و پرسنل سازمان، صندوق صوتی، نوبت دهی هوشمند، ضبط، مانیتورینگ و شنود مکالمات تلفنی و نظرسنجی هوشمند اشاره کرد.

منبع: مرکز تماس هوشمند با BMS

رفع مشکل چاپ نکردن پرینتر

نحوه تعویض گلس گوشی سامسونگ

بررسی دلایل صدا نداشتن اسپیکر تبلت دل

هوشمند ,مرکز ,مدیریت ,bms ,های ,سیستم ,مرکز تماس ,هوشمند با ,تماس هوشمند ,با bms ,اندازی مرکز ,سیستم مدیریت هوشمند

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نقد و تحلیل فیلم انواع پروژه فایل اکی 1 پژوهنده گان ایبنا و خبر کاشان چت|چت روم کاشان|آران و بیدگل چت پیش بینی دنیای من خبر نیوز موسسه سرشت عشق ابد«سعا» مطالب اینترنتی